Witam. Podpinam się pod temat - mam OII combi z pakietem na złe drogi czyli o ok 2.5 cm wyższy od seryjnego. Zamierzam go obniżyć od "zwykłej" o 30 w dół a więc od stanu faktycznego o ok. 55-60mm. kupuję Eibach Pro Kit -30 , tylko nie wiem czy to wystarczy - czy fabryczne amortyzatory mi na to pozwolą czy raczej muszę je również wymienić???
sprężyny obniżające OII FL
Zwiń
X
-
Musisz je również wymienić.Moja czeska kochanka :-D http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=37223 serwisowana przez DGW. ;-]
"Superbaśka" zastępcza http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...perb+++tdi+awx
Masz coś do mnie? Lepiej przeczytaj to ;-] http://tomianek.pinger.pl/m/839401
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez davmastod "zwykłej" o 30 w dół a więc od stanu faktycznego o ok. 55-60mm. kupuję Eibach Pro Kit -30 , tylko nie wiem czy to wystarczy - czy fabryczne amortyzatory mi na to pozwolą czy raczej muszę je również wymienić???
Komentarz
-
-
Korzystając z okazji mam pytanie o zawieszenie MTS-TECHNIK, dokładnie takie:http://www.mts-technik.pl/2587/produ...ii-mtskplsk029 opinie w internecie są podzielone, a wydać 800 zł na kupę g*wna mi się nie chce. Macie jakieś opinie, wrażenia z użytkowania tego zawieszenia?
Komentarz
-
-
Ja zmieniłem springi z ori na Eibach-a i w pierwszej wersji zostawiłem ori amorki, ale po kilku tysiącach km zmieniłem je również ( na KYB USR ). Powód? Ori amorki nie dawały rady ( miały tylko 50 tys. przelotu ) na niskich springach i auto strasznie nurkowało przodem przy hamowaniu i waliło dupą przy zjazdach z progów, krawężników, itp. Ogólnie samochód był prawie tak samo "miękki" jak na ori springach, tyle, że leżał niżej. Dopiero zmiana amorków fajnie utwardziła auto i teraz nie ma problemu z waleniem, nawet przy załadowanym bagażniku.Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
obnizenie
Pakiet na bezdroza, z reszta, juz sie rozpisywalem o obnizeniu z "bezdrozy" w temacie o sprezynach.
A ponizej amor i sprezyna z KW -30 od serii- czyli lacznie auto poszlo w dol o jakies 90mm :P, z tym ze, sprawdz czy nie ma obnizenia z eibacha rowno przod i tyl, bo bedzie motorowka, ja tak mialem, trzeba bylo dodatkowa gume po tylne sprezyny dac, zeby ladnie to wygladalo...
Komentarz
-
-
Roballo, pochwal się wrażeniami z Vogtlandów.
Ja niestety z nowych Eibachów nie jestem zadowolony - ale może zmienię zdanie, jak się zawiecha ułoży i wyladuje wszystko co ma w aucie.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
misiek^wro, VGTL to bdb firma :!: nawet jakiś czas temu KONI puszczało kity na sprężynach VGTL :!:
btw
teraz koni puszcza na sprężynach h&rkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Tippo, Sprezyny Eibach -30mm (podane dla S3 Sportback 4x4 - czyli u mnie powinno dac -45 ) i Amor to KYB USR.
Totalnie nie wiem skąd ta drabina jest narazie :evil: Wleci pełny bak, bo narazie z 10 litrów się pluska, wleci wydech ciężki, tłumiki + wleci cała tapicera i wtedy jak przejade 150km ( niby ma się ułożyć ) to albo się będę tasował, albo płakałByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
misiek^wro, ja mam taki zestawik Eibach -30 + KYB USR i jestem mega zadowolony. Prowadzi się rewelacyjnie i co najbardziej mnie zaskoczyło nie ma żadnych problemów na dziurawych i mocno połatanych drogach ( zero odczucia utraty przyczepności ). Przy czym ja brałem zestaw Eibacha pod OIIFL ale w TDI ( chciałem, żeby przód nie siadł za bardzo ).Jest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
Ja mam pakiet sport w OII FL. Ale on się ogranicza do zmian stylistycznych. Inna kierownica, gałka zmiany biegów i kubełkowe siedzenia... o zawieszeniu nawet nie słyszałem w momencie kupna... ale może czegoś nie wiem...http://www.profi-it.pl
Tanie laptopy, komputery i serwery poleasingowe, strony www, antywirusy, zdalne wsparcie informatyczne 24h...
Komentarz
-
-
Witam,
Nawiaze do mojej wczesniejszej wypowiedzi.
Przymierzam sie do samodzielnej wymiany sprezyn przod-tyl na wersie z RS. Moze ktos z was powiedziec jakie niespodzianki moge mnie spotkac po drodze? Czytalem gdzies, ze trzeba sciagac wycieraczki i podszybie zeby sie dostac do mocowan mcpersona? Jak wyciagnac mortyzatory ze zwrotnicy? Jest na to jakis sposob? Z tylem chyba nie powinno byc problemow? Jedna sruba na dole od wahacza i wyciagam sprezyne?
PzdrBył...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez r0mekMoze ktos z was powiedziec jakie niespodzianki moge mnie spotkac po drodze?
Zamieszczone przez r0mekCzytalem gdzies, ze trzeba sciagac wycieraczki i podszybie zeby sie dostac do mocowan mcpersona?
Zamieszczone przez r0mekJak wyciagnac mortyzatory ze zwrotnicy?
Trzeba odkręcić śrubę.
Zamieszczone przez r0mekJest na to jakis sposob?
Jak nie będzie lekko wychodził, należy rozchylić te dwa elementy, które ściska śruba.
Zamieszczone przez r0mekZ tylem chyba nie powinno byc problemow?
Zamieszczone przez r0mekJedna sruba na dole od wahacza i wyciagam sprezyne?
Pzdr
Komentarz
-
-
r0mek, nie wymieniaj na sprężyny z ersa tylko wal od razu -30mm np eibacha, za kilka dni moge ci moje odsprzedać :diabelski_usmiechsuperb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
@kowal - właśnie wiem, tylko chodzi mi o rozmiar sprobuje tego który kupiłem do wymiany kierownicy. Rozmiarowo wygląda podobnie.
@piramida - dzięki za info. Kupiłem w zimę kol. Z RS razem z skórami które nie pasują. Boje się ze eibach nie podejdzie do ori amorow. Daj znac ewentualnie na pw maile taka przyjemność
PzdrBył...
Komentarz
-
Komentarz